tjo hej!

Nu är jag hemma från grillningen och OJ vad jag är trött nu må jag säga! :) Vi hamnade enda ut på Tranviken på Alnön, och det tog ett bra tag innan vi kom fram dit.. för med våran takt får man ju räkna med att ha tålamod om man säger så. haha
Just nu sitter Karolina och kollar på ett program där dom borrar och skär igenom huvuden på folk! Det kallas tydligen plastikoperation och jag kan verkligen inte förstå att man betalar för att utsätta sig för sån tortyr!




Kolla vad läskigt, det kanske bara är jag som är trött men jag ser Jesus uppenbara sig i den här bilden jah!

  • Slappna av och koncentrera dig på de fyra prickarna i mitten i ca 30-40 sek.
  • Sen för du över blicken till en slät yta exempelvis ett blankt A4-papper.
  • Du kommer efter en stund se en ljus cirkel uppenbara sig.
  • Blinka några gånger så kommer du se en figur framträda.
  • Vad ser du? Eller snarare, VEM ser du?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0