update

Halli Hallå!
Jag känner att jag egentligen inte borde sitta här framför datorn nu, skulle antagligen behöva sätta igång och packa inför resan på lördag.. Ja, ni läste rätt. Jag har inte börjat packa än och det är nu endast 3 dagar kvar tills vi ska sättas på ett plan till Baguetternas hemland. Just nu känner jag mig inte alls särskilt peppad för det, bara tanken av att stå och vika ner kläder i en väska gör mig trött! Jag kan se den bruna resväskan i ögonvrån hur den står där och hånler mot mig och myser åt att jag måste packa! Det är lika bra att sätta igång nu på stuberten !







men fööööörst mååååste jag skriva en paaacklista...............................................
och duscha
och äta kvällsfika
och rasta katten
och räkna myggbett
Men sedan! Sedan kaanskee jag tar tag i det hela!










Kommentarer
Postat av: CHANELLE

SV; tack :)

2009-07-28 @ 22:13:39
URL: http://chanellle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0