avskedsinlägg

I morgon klockan fem beger jag mig till en varmare värld!
eller rättare sagt klockan halv ett, men vi åker till arlanda 5 på morgon!


Jag kommer att sakna alla här hemma!!!!

också kommer jag sakna svensk sommar fast den suger
och min säng
och datorn
och köttbullar och pärer
och mina kompisar
och moppen
och myggor näänänänääää inte dom.


Nä, nu ska  jag gå och träna lite franska fraser.

Nä, jag kan redan så himla mycket franska serru !
Det här är vad jag kan säga:
Merci - Tack
Bonjour - Hej
Ca va - hur mår du
Ciao - hejdå ,eller det kanske är spanska? aa det är det
Je ne comprends pas - jag förstår inte (den viktigaste frasen för min del!)
Pouvoir je peu un verre miel tension mentale el une fraise merci? - kan jag få en glass med jordgubbsströssel tack?


OKEJ jag erkänner! Det sista googlade jag =)



Jag måste gå nu
Plikten kallar, packningen väntar....


ADJÖ!
 FARVÄL! 
  CIAOOO AMIGOS!




Kommentarer
Postat av: johanna

hejdå :(<3<3<3

2009-07-31 @ 20:24:49
Postat av: Anonym

nu är de dags för dig att samla röster så du kan villa snyggast heather tävlingen kom igen nu:)



kram www.linastte.blogg.se

2009-08-01 @ 14:05:41
Postat av: linda

vetu vad som är bra att veta!

"vart ligger toan?"

jag menar, det vore väl lite otur om man inte kunde säga de, de kan ju ske en olycka :)

2009-08-01 @ 15:44:53
URL: http://lindahenriksson.blogg.se/
Postat av: Deniesé

Heeej !

Ursäkta att ett svar kommer så här sent, men jag har varit ute & seglat ett par dagar. ^^ Hoppas du haft det bra utan min kära blogg ändå ;) haha



sv. yesbox, Ola är favoriten serru! :D haha

2009-08-01 @ 20:14:56
URL: http://liketolive.blogg.se/
Postat av: Lasse Kongo

Vem fan BRYR sig?! lappjänta, väldigt ful blogg eat my kalsong!aja cyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa /FAKED NAME.ORG*

2010-03-23 @ 22:12:56
URL: http://www.emocore.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0